Cel i zakres procedury
Profesjonalne szkolenia kosmetologiczne, najwyższa jakość usług
Zapoznaj się formularzem!
Zajrzyj
Zapoznaj się z odpowiednią procedurą !
- Uczestnik szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji nie później niż 14 dni po zakończeniu szkolenia. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji po przekroczeniu w/w terminu.
- Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym lub osobiście na adres Agencja Kontact ul.Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław. Reklamacja może zostać zgłoszona na formularzu reklamacyjnym stanowiącym zał. 1 do niniejszej procedury reklamacyjnej i doręczona do Organizatora osobiście, pocztą tradycyjną na adres Agencja Kontact ul.Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław lub skanem na adres mailowy: szkolenia@kontact.pl
- Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, firma szkoleniowa zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty: -Powtórzenie szkolenia w innym terminie Realizacja dodatkowej formy wsparcia uzupełniającej szkolenie
- Zniżka 20% na kolejne szkolenie Otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych Zmiana szkoleniowca Zmiana poziomu szkolenia Zmiana tematu szkolenia
- Rekompensata zostanie zrealizowana w terminie ustalonym pomiędzy Organizatorem, a osobą składająca reklamację.
- O decyzji w sprawie reklamacji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą pocztową, telefoniczną lub drogą elektroniczną.
kursy
Zapraszamy !
Oferujemy szeroki wachlarz usług, które świadczymy w najwyższym standardzie.