Cel i zakres procedury
Profesjonalne szkolenia kosmetologiczne, najwyższa jakość usług
Zapoznaj się formularzem!
Zajrzyj
Zapoznaj się z odpowiednią procedurą !
1. Uczestnik szkolenia ma prawo do złożenia reklamacji nie później niż 7 dni po zakończeniu szkolenia. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji po przekroczeniu w/w terminu.
2. Reklamacja szkolenia zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety oceny szkolenia.
3.Reklamacja musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym, lub osobiście na adres wskazany w §2 pkt.1 niniejszego regulaminu.
4. Reklamacja powinna zostać zgłoszona na formularzu reklamacyjnym stanowiącym zał. 1 do niniejszej procedury reklamacyjnej i doręczona do Organizatora osobiście , pocztą tradycyjną na adres Agencja Kontact ul.Komuny Paryskiej 39-41 , 50-451 Wrocław lub skanem na adres mailowy: szkolenia@kontact.pl
5. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.
6. W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, firma szkoleniowa zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
a. powtórzenie szkolenia w innym terminie,
b. realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie,
c. zniżka 20% na kolejne szkolenie
d. otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
e. zmiana szkoleniowca
f. zmiana poziomu szkolenia
g. zmiana tematu szkolenia
7. Rekompensata zostanie zrealizowana w terminie ustalonym pomiędzy Organizaotrem, a osobą składająca reklamację.
8. O decyzji w sprawie reklamacji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą pocztową, telefoniczną lub drogą elektroniczną.
kursy
Zapraszamy !
Oferujemy szeroki wachlarz usług, które świadczymy w najwyższym standardzie.