O NAS

O Nas 

Centrum Szkoleń Iwona Kozak to Instytucja  szkoleniowa branży Beauty i uznana marka w branży kosmetycznej.

Prowadzimy wysokiej klasy szkolenia w zakresie kosmetologii i zabiegów pielęgnacyjnych. Profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta są Naszą dewizą. Nasza kadra trenerska posiada ogrom wiedzy i doświadczenie. Rzetelność i umiejętne przekazywanie wiedzy to atuty, które nas wyróżniają. Podążamy za trendami rynku beauty uczestnicząc w licznych szkoleniach , targach oraz konferencjach. Nieustannie czuwamy nad atrakcyjnością oferty. Posiadamy system  kontroli, monitorowania oraz ewaluacji szkoleń aby ich jakość spełniała najbardziej wygórowane oczekiwania.
Każdy proces według, którego działamy jest opisany i upubliczniony w serii zakładek O Nas.  

Zapoznaj się NAMI!

Jaki jest zakres naszej Oferty? Czym się zajmujemy? Jakie są nasze usługi?

Organizujemy  szkolenia z zakresu kosmetologii estetycznej, podologii, makijażu permanentnego, stylizacji oprawy oka, masażu, stylizacji paznokci, różnego rodzaju zabiegów manualnych oraz laseroterapii. 

W naszej ofercie jest także obsługa aparatur kosmetycznych i urządzeń medycznych. Nasze Centrum szkoleniowe obserwuje  potrzeby  rozwijającego się rynku Branży Beauty i dlatego Nasza kadra dydaktyczna stale podnosi swoje kwalifikacje abyśmy mogli aktualizować ofertę zgodnie z potrzebami Rynku .

Nowoczesne techniki zabiegowe, praktyczne szkolenia z udziałem modelek oraz kompleksowe podejście do każdego klienta są dla nas priorytetem. Współpracujemy z Powiatowymi Urzędami Pracy, wszystkie kursy zakończone są egzaminem i wystawieniem certyfikatu w języku polskim.

Stawiamy na innowacyjność, konkurencyjność i nowoczesność. W celu świadczenia najwyższej jakości usług oraz uzyskania Państwa satysfakcji, pracujemy na wysokiej klasy sprzęcie i używamy najlepszej jakości kosmetyków. 

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, dzięki której poszerzą Państwo swoje umiejętności, bądź zdobędą wymarzone uprawnienia do wykonywania zawodu i powiększą swoją ofertę gabinetową i tym samym atrakcyjność na rynku pracy.

Posiadamy certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0), aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.02/00177/2005 w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy,oraz akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wraz z aktywnym wpisem do Bazy Usług Rozwojowych.

Zasady Funcjonowania Centrum Szkoleń 

Nasze Centrum Szkoleń funkcjonuje według ściśle określonych zasad mających na celu maksymalizację jakości obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań aby jakość naszej oferty była na jak najwyższym poziomie a przeprowadzane szkolenia na poziomie premium wsród standardów europejskich. Pragniemy dołożyć wszelkich starań aby każdy klient był potraktowany w jak najlepszy sposób i z tak samą zawsze wysoką jakością aczkolwiek nasze procedury pozwalają zawsze na indywidualne rozpatrzenie sprawy każdego klienta jeśli zachodzi taka potrzeba aby rozwiazanie jego problemu było dla niego satysfakcjonujące i sprawiedliwe. 

Posiadamy w zakładce Informacje, którą można znaleźć na górnym pasku strony szereg sekcji, które po kolei prezentują opisy, procedury i procesy jakie są stosowane w naszym Centrum Szkoleń  a dotyczą nas, naszego otoczenia, naszego sposobu działania, naszych dokumentów, naszej oferty, kalendarza, kontaktu z nami i szeregu innych działań jakie stosujemy. Aby zakres naszego działania był przejrzysty a postawione cele jasne stworzyliśmy publiczny dostęp do wszystkich informacji o nas dla klientów korzystających z naszych usług, dla naszych potencjalnych klientów oraz dla każdego kto pragnie się z nimi zapoznać.

Poniżej publikujemy przykładowe pytania oraz odpowiedzi, które pomogą zrozumieć i poznać procesy, procedury, dokumenty oraz regulaminy według, których funkcjonujemy.

Jeśli pozostaje jeszcze jakieś pytanie na które nie została zamieszczona poniżej odpowiedź to prosimy o zadanie go mailem na adres i.rzewuska@kontact.pl a natychmiast opublikujemy je wraz z odpowiedzią według procedur jakimi się posługujemy. 

Kontakt do naszego działu szkoleń w razie pytań prezentujemy w zakładce Kontakt.

 

Jaką ofertę posiada Centrum Szkoleń Iwony Kozak?

Centrum Szkoleń Iwony Kozak specjalizuje się w zakresie szkoleń z zakresu kosmetologii. W ofercie posiadamy bardzo bogaty zakres szkoleń. Aby łatwo można było znaleźć interesującą kursanta tematykę szkolenia zostały podzielone na poszczególne działy umożliwiające szybką identyfikację danego tematu. Działy, w których zakresie się poruszamy to medycyna estetyczna, kosmetologia estetyczna, podologia, laseroterapia, szkolenia z dziedziny urządzeń Hitech, kosmetyka pielęgnacyjna profesjonalna, świat oprawy oka, depilacja, wizaż, stylizacja paznokci, masaże i piercing. Cała oferta znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w specjalnie opracowanych katalogach.  

Gdzie znajdę ofertę Centrum Szkoleń Iwony Kozak?

Dokładamy wszelkich starań aby każdy klient był w pełni poinformowany na temat obowiązującej oferty. Wszystkie dostępne szkolenia oraz warsztaty posiadamy umieszczone na naszej stronie internetowej wraz z załączonym opisem i celem szkolenia oraz osobą prowadząca dane szkolenie lub dział. Pełna oferta Naszego Centrum Szkoleń mieści się w zakładce Szkolenia Kosmetyczne lub można pobrać katalog w zakładce Katalogi – Cenniki 

Czy jeśli nie będę pewna, które Szkolenie wybrać aby najlepiej zrealizować swój cel edukacyjny np wprowadzenia nowego zabiegu do oferty Salonu to czy ktoś mi pomoże wskazać najlepsze rozwiązania dla mnie?

Nasi koordynatorzy podczas rozmowy, w której przyszły kursant chce zapisać się na szkolenie lub poznać jego szczegóły przeprowadza specjalnie opracowaną rozmowę zawierającą weryfikację potrzeb szkoleniowych aby wybrać najlepszą formę kształcenia oraz ocenić potrzeby edukacyjne wraz z ich celem dla kursanta. Po uzyskaniu odpowiedzi na wszystkie zadane pytania koordynator ds szkoleń zaproponuje najlepsze rozwiazanie z perspektywy jego wiedzy, doświadczenia oraz zapotrzebowania Rynku, dostosuje też uzyskane informacje do poziomu zaawansowania przyszłego kursanta, portfolia jego klientów oraz miejsca wykonywania działalności. Taką ofertę – propozycje może podać telefonicznie lub wysłać mailem w formie Wzoru Oferty. Wszystkie sposoby komunikacji z nami znajdują się w zakładce Kontakt

Czy Szkolenia są rozróżnione wg stopnia zaawansowania?

Nasza oferta jest dość szeroka i przejrzysta. Jeśli wybrane szkolenia wymaga wcześniejszych umiejętności w danej dziedzinie jest to oznaczone. Przy szkoleniach jest określone czy wymagane są podstawy wiedzy czy w szkoleniu może uczestniczyć osoba całkiem początkująca. Takie zakres jest określony w grupie docelowej. Jednak po wyborze szkolenia, w trakcie rozmowy z koordynatorem ds spraw szkoleń podczas ustalania terminu, lub zamówienia szkolenia jest weryfikowany poziom edukacyjny przyszłego kursanta w trakcie specjalnie przygotowanej rozmowy weryfikacyjnej przygotowanej przez nas wg wzoru.  

Czy istnieje możliwość aby specjalnie dla mnie przygotować szkolenie o tematyce, której nie znalazłam w ofercie?

Oczywiście, że tak o ile tematyka edukacji zawarta jest w dziedzinie branży, w której prowadzimy szkolenia. W wypadku takiego zapotrzebowania klienta oczekujemy pełnej informacji na temat celu, zawartości merytorycznej i praktycznej w jakim takie szkolenie potrzebuje odbyć np obsługa skomplikowanego sprzętu Hitech lub platformy laserowej, rozszerzenie wiedzy w danej dziedzinie np technice makijażu permanentnego, zdobycie większej ilości praktyki np przy wykonywaniu zabiegów łączonych z obsługi peelingu wodorowego i aparatur kosmetycznych, przyspieszenia tempa pracy, dodatkowe ćwiczenia pod okiem profesjonalnego Trenera z dowolnie wybranego zakresu. Jednak zazwyczaj dokładnie skomponowany program wymaga szczegółowej rozmowy na temat oczekiwań oraz potrzeb abyśmy mogli idealnie spełnić oczekiwania klienta. Posiadamy kilka form, w których możemy zaproponować zajęcia np Warsztaty, Konsultacje Indywidualne, oferta Specjalna, Szkolenie Indywidualne. Forma oraz cena zależą od oczekiwań merytorycznych klienta. Najczęściej zdarzają się jednak takie zapytania odnośnie obsługi laserów lub doszkolenia iniekcyjnego po szkoleniach w innych placówkach edukacyjnych.   

Jakie informacje będą zawarte w ofercie szkolenia gdy poproszę o przygotowanie jej dla mnie indywidualnie?

W ofercie przygotowanej na prośbę Klienta znajdzie się tytuł szkolenia, program szkolenia, grupa docelowa do której szkolenie jest skierowane, harmonogram szkolenia, propozycja trenera prowadzącego, forma edukacji wraz ceną.Oferta będzie wygladała pod względem zawartych danych jak ta, która jest umieszczona w zakładce Wzór Oferty. Taką ofertę przygotowaną na prośbę Klienta wysyłamy mailem lub można odebrać ją w naszym Centrum Szkoleń. Zamówienie na przygotowanie oferty można składać: telefonicznie poprzez kontakt z naszym zespołem, drogą mailową, poprzez wiadomość na Funpage Centrum Szkoleń Iwony Kozak, osobiście w trakcie rozmowy z koordynatorem. Informacje teleadresowe aby poprawnie wybrać formę komunikacji z nami zamieszczone są w zakładce Kontakt.

Jak mogę sprawdzić kiedy odbędzie się interesujące mnie Szkolenie?

Na stronie internetowej posiadamy zakładkę, na której widnieje kalendarz aktualizowany na bieżąco. W kalendarzu możemy sprawdzić kiedy odbędzie się interesujące nasz szkolenie. Jest możliwość ponadto wyszukania tematyki po dziale przypisanym do trenera oaz sprawdzenia najbliższych nadchodzących wydarzeń z wybranym trenerem. Przy wydarzeniu zawsze jest pełny opis szczegółów szkolenia oraz można kliknąć w link – szkolenie i wejść na kartę wybranego szkolenia aby poznać pełne szczegóły.

Jak kupić albo zamówić szkolenie?
W naszym Centrum Szkoleń zakupu szkolenia można dokonać na kilka sposobów:
  • Online za pomocą przycisku KUP TERAZ umieszczonego pod każdym szkoleniem
  • Telefonicznie pod nr 884787526

Wysłanie zgłoszenia na wybrane szkolenie można dokonać

W zgłoszeniu należy podać
  • Imię i nazwisko (wymagane)
  • Adres email (wymagane)
  • Nazwa szkolenia (wymagane)
  • Nr Telefonu (wymagane)
  • Treść wiadomości

 Zakup szkolenia lub Wysłanie zgłoszenia na wybrane szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu .

Regulamin dostępny jest w zakładce Dokumenty.

 

Jeśli jestem z daleka a pragnę skorzystać z oferty Centrum Szkoleń to czy pomożecie mi w zorganizowaniu całego mojego pobytu?

Tak, oczywiście. Posiadamy wielu absolwentów naszych form kształcenia, którzy korzystali z naszych usług. W trakcie dnia szkoleniowego nie ma potrzeby aby czymkolwiek się martwić. Zapewniamy pełną opiekę koordynatorów, trenera, pełne wyżywienie w trakcie pobytu w naszym Centrum, napoje. Natomiast jeśli chodzi o noclegi, transport, zajęcia po dniu szkoleniowym to posiadamy specjalne pismo zawierajace wszelkie informacje pomagające w organizacji pobytu we Wrocławiu w wypadku chęci skorzystania z naszych usług. Zawarte tam informacje to miedzy innymi: noclegi w pobliżu, informacje na temat komunikacji miejskiej – tramwaje, autobusy wraz z przystankami przy naszym Centrum Szkoleń. Takie pismo wysyłamy mailem do osoby zainteresowanej. Jeśli jednak potrzeba większego zaangażowania w zorganizowanie pobytu: wynajem auta, polecenie najpiękniejszych miejsc turystycznych Wrocławia znanego jako Wenecja Północy, polecenie innych form atrakcji lub usług poza dniem szkoleniowym – pralnia, opieka nad dziećmi, sklepy, galerie itd prosimy o kontakt z koordynatorem ds szkoleń tel. 884787526 lub właścicielem firmy tel. 509904708 w odpowiednio wcześniejszym terminie a dołożymy wszelkich starań aby wszystkie przydatne informacje przygotować.

 

Jakie Formy Finansowania kształcenia oferuje Centrum Szkoleń?
W naszej placówce szkoleniowej za kurs można zapłacić gotówką, kartą, w formie przedpłaty przelewu wysłanego na konto lub za pomocą płatności online na naszej stronie po wybraniu szkolenia. Istnieje również możliwość ukończenia szkolenia poprzez skorzystanie z wybranej formy wsparcia dzięki dofinansowaniom z Urzedów oraz Instytucji. Szczegółowe informacje na temat Form Finansowania zawarte są w zakładce Formy Finansowania

     

    Co zrobić gdy w umówionym wcześniej terminie nie mam możliwości odbyć szkolenia?

    Jeśli ta informacja jest przekazana do naszego Centrum Szkoleń do 14 dni przed wyznaczonym terminem po prostu wystarczy telefonicznie ustalić z nami nowy, dogodny termin szkolenia.

    Troszkę więcej problemów stwarza sytuacja gdy wybrana Forma Edukacji uniemożliwia nam zmianę daty wydarzenia. Dzieje się tak w przypadku Pokazu. Pokaz to wydarzenie, w którym zazwyczaj uczestniczy duża ilość osób, data jest zazwyczaj ustalona kilka miesięcy wcześniej. Zazwyczaj taki pokaz prowadzi trener marki prezentującej swoje edukacyjne nowości i nie mamy możliwości zmiany takiego terminu. W takiej sytuacji ewentualnie możemy zaproponować inna Formę Edukacji danej tematyki np w formie Warsztatów z naszym trenerem lub zajęcia online.

    Procedura w jaki sposób można zakupić lub zamówić szkolenie w naszym Centrum Szkoleń jest dostępna w zakładce jak kupić szkolenie. Również w tej zakładce omówione są warunki i termin, w którym bezproblemowo, bez utraty zaliczki można zmienić termin szkolenia. 

    Czy jak przyjadę na szkolenie to czy organizator zapewni modelki?

    Na prawie każdym szkoleniu pracujemy na modelkach. Wyjątkiem są całkowicie teoretyczne szkolenia lub szkolenia dla linergistek gdyż początkujące osoby powinny zacząć swoją pracę od pigmentowania na skórkach aby później na modelce umieć zaplanować perfekcyjny rysunek brwi, kresek lub ust. Posiadamy sporą bazę współpracujących z nami modelek chętnych na zabiegi. Prowadzimy szkolenia z bardzo nowoczesnych tematyk, niektóre dość zaawansowane dzięki temu posiadamy sporo chętnych modelek na Topowe zabiegi pod okiem doświadczonego Trenera. Umawiamy je na szkolenia zgodnie z tematyką kierunku edukacji aby kursantki mogły swobodnie pod okiem czujnego trenera uczyć się nowych technik zabiegowych. Posiadamy specjalnie stworzoną zakładkę dla modelek gdzie można umówić się na termin zabiegu, sprawdzić zgodę zabiegową  

    Ponieważ jadę na szkolenie z rewelacyjnej, instagramowej techniki powiększania ust - Kształt Angelina Jolie uzyskaną za pomocą różnych rodzajów technik czy mogę zabrać ze sobą koleżanki aby miała pięknie zrobione usta w charakterze modelek?

    Posiadamy dużą bazę własnych modelek oraz pełną procedurę przyjęć chętnych osób w charakterze modelki. Jak najbardziej można przyjechać ze swoimi modelkami. Jednak należy taki zamiar zgłosić koordynatorowi ds szkoleń tel 884787526 minimum 3 dni przed ustalonym terminem szkolenia oraz dostosować się do wszystkich przekazanych przez koordynatora ds szkoleń wskazówek. Pełny regulamin zgłoszenia się w charakterze modelki można pobrać lub przeczytać w zakładce Modelki. Umieszczone są tam również wszystkie zgody na zabieg. Trzeba jednak pamietać, że nawet osoba w dobrym stanie zdrowia oraz ze wskazaniami może nie zostać zakwalifikowana przez Trenera do wykonania zabiegu w charakterze modelki.

    Jak zapisać się na Szkolenie poprzez Kalendarz Szkoleń?
    Aby zapisać się na Szkolenie poprzez Kalendarz Szkoleń?
    *Wybierz w Kalendarzu Szkoleń interesujące Cię wydarzenie w dogodnym dla Ciebie terminie
    *Możesz w Wydarzeniu wybrać opcję naciśnięcia przycisku Szkolenie gdzie zostaniesz
    przekierowany na dokładny opis szkolenia wraz programem i celem szkolenia oraz tam możesz dokonać zakupu online lub zamówienia szkolenia drogą telefoniczną pod nr 884787526 lub
    *Możesz wysłać Formularz Zgłoszeniowy dostępny pod wybranym wydarzeniem a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu rezerwacji terminu oraz procedury zakupu Szkolenia.

    Zakup szkolenia lub Wysłanie zgłoszenia na wybrane szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu .

    Regulamin dostępny jest w zakładce Dokumenty.

     

    Czy jeśli zakupię pakiet szkoleń to mogę je odbyć w dogodnym dla Siebie terminie ?

    Spodoby formy zakupu szkolenia opisane są szczegółowo w zakładce Jak kupię szkolenie? ale najważniejszy w tej procedurze jest kontakt z nami. Podczas rozmowy z kursantem w specjalny sposób weryfikujemy poziom zaawansowania kursanta aby zweryfikować czy wybrany pakiet oraz forma edukacji go usatysfakcjonują. Również wtedy ustalamy wspólnie z naszym kalendarzem dostepność trenerów. Prowadzimy szkolenia nawet w niedzielę po wcześniejszym uzgodnieniu terminu więc jeśli jest potrzeba aby pakiet szkoleń zamknał się w określonym termnie najprawdopodobniej nasz Koordynator ds Szkoleń dokona wszelkich starań aby takie rozwiazanie zaproponować. Najszybszym sposobem aby taką dostępność sprawdzić przed zaplanowaniem terminu edukacji jest rozmowa z naszym Koordynatorem ds Szkoleń pod nr tel 884787526 

    Czy przed podjęciem decyzji o uczestnictwie w Szkoleniu mogę poznać Trenerów ?

    Wszyscy nasi Trenerzy to praktycy z przeogromnym doświadczeniem. Opis każdego trenera jest umieszczony w zakładce Trenerzy. W zakładce jest zamieszczony również film, na którym można oglądnąć trenerów prowadzących zajęcia w naszym Centrum Szkoleniowym.

    Czy w Centrum Szkoleń wszystkie zajęcia prowadzi ten sam Trener ?

    W naszym Centrum Szkoleniowym posiadamy trenerów specjalizujących się w swojej dziedzinie. Nie posiadamy trenerów prowadzących wszystkie szkolenia z całego zakresu naszej oferty. Mając na względzie wysoką jakość oferowanej kursantowi edukacji dokładamy wszelkich starań aby trenerzy byli ekspertami w dziedzinie, z której prowadzą szkolenia. W niektórych działach oferujemy wybór nawet trzech specjalistów jako prowadzących szkolenia. Dzięki takiemu podejściu możemy perfekcyjnie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagającego uczestnika kształcenia w naszej placówce. Prezentujemy naszych ekspertów w zakładce Trenerzy. W siedzibie placówki natomiast na życzenie udostępniamy pełne informacje na temat wykształcenia każdego z Trenerów – ukończone szkoły, zakończone kursy doskonalące oraz bieżącą edukację. 

    Czy mogę wcześniej zapoznać się z bazą lokalową Centrum Szkoleń ?
    Posiadamy dedykowany tylko dla przeprowadzenia szkoleń w pełni przystosowany lokal w centrum Wrocławia. W zakładce Baza Lokalowa można obejrzeć zdjęcia oraz zapoznać się z dokładnym opisem naszego Centrum Szkoleń.
    Zaledwie 10 minut spacerkiem od naszego Centrum znajduje się Dworzec Główny.  W dwupiętrowym lokalu znajduje się 5 sal szkoleniowych, zaplecze socjalne, kuchnia oraz salon aby odetchnąć gdy chwila odpoczynku jest potrzebna.
    Na dole lokalu znajduje się biuro wraz z zespołem koordynatorów szkoleń, którzy w każdym momencie dnia czuwają nad prawidłowym przebiegiem szkolenia oraz dbają o każdą potrzebę kursanta.
    Gdzie mieści się Centrum Szkoleń ? Czy jest łatwy dojazd?

    Komunikacja miejska: autobusy, tramwaje oraz umiejscowienie lokalu w pobliżu ścisłego centrum Wrocławia umożliwia łatwe i szybkie dotarcie do nas osobom z Wrocławia jak i spoza naszego miasta. Zaledwie 10 minut spacerkiem od naszego Centrum Szkoleń znajduje się Dworzec Główny. Natomiast idąc pieszo dotrzemy od naszego Centrum Szkoleń w zaledwie 15 min do Rynku.

    Mapka oraz wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt.                                                                                              

    Wrocław jest dużym i pięknym miastem z całą pełną gamą atrakcji i rozrywek dla najbardziej wymagającego turysty. Bardzo często gościmy kursantki z calej Polski łączące pobyt dla przyjemności wraz z wysokiej jakości edukacją.

    Gdzie znajdę informację na temat danych teleadresowych, maili, telefonów do Centrum Szkoleń ?

    W zakładce Kontakt zamieszczona jest mapka dojazdu oraz dane teleadresowe. Pozwala łatwo sprawdzić jak można do nas dojechać jeśli jest preferowany kontakt osobisty w sprawie omówienia oferty oraz dostosowania jej do zapotrzebowania kursanta. W dziale szkoleń również można uzyskać szczegółowe informacje na temat form edukacji, trenerów, terminów szkoleń, oferty szkoleń oraz form pozyskania finansowania. Każdą z powyższych informacji można również sprawdzić na stronie w odpowiedniej zakładce. Warto też rozważyć telefoniczną formę kontaktu z nami, która również zapewni pełny komplet informacji. Szczegółowe dane odnośnie numerów telefonu, adresów email oraz sprawowanych funkcji można są zaprezentowane w zakładce Kontakt. Wszelkie zapytania również można zadać poprzez email. Wszelkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt

     

    Gdzie mogę zapoznać się z dokumentami uprawniającymi do prowadzenia działalności szkoleniowej Centrum Szkoleń Iwony Kozak?

    Wpis do CEIDG z dn. 20.12.2001 zawiera kody  PKD pozwalające na weryfikację naszej działalności.                                               Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.02/00177/2005 w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy z dn. 29.08.2005r., który co roku jest aktualizowany i zawiera aktualną ofertę prowadzonych przez nas szkoleń.

    Posiadamy certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0.)
    Posiadamy akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wraz z aktywnym wpisem do Bazy Usług Rozwojowych.
    Czym różnią się warsztaty od kursu albo pokazu?

    W naszej ofercie posiadamy różne formy edukacji. Znajomość terminów jakimi organizator posługuje się prezentując swoją ofertę jest bardzo ważna. Umożliwia ona kursantowi dobór najbardziej optymalnej wersji w jakiej chce przeprowadzać swoją edukację, aby czerpał z niej największe korzyści. Zapoznanie się z naszymi formami edukacji pozwoli na optymalny wybór właściwej formy. Zapoznasz się z formami edukacji w zakładce Formy Edukacji.

    Jak wybrać najlepszą dla siebie Formę Edukacji?

    Szkolenia indywidualne są najbardziej dostosowaną formą dla osób wymagających stałej uwagi podczas szkolenia. Warsztaty są ciekawą formą poszerzania swojej wiedzy gdyż dzielimy się doświadczeniem pracując całą grupą obecnych na warsztatach kursantów razem. Często dzielimy się wtedy wspólnym doświadczeniem oraz wspólnie omawiamy tematyki z zakresu warsztatów i zespołowo ustalamy plan wykonanego zabiegu pod czujnym okiem trenera. Pokazy są ciekawą forma zdobywania wiedzy gdzie bacznie obserwujemy techniki pracy poprzedzone wykładem osoby prowadzącej wydarzenie edukacyjne. Formy Edukacji jakie prezentujemy są dostosowane do aktualnych potrzeb kursanta zarówno edukacyjnych jak i finansowych. Dokładnie opisane Formy Edukacji stosowane w naszym Centrum Szkoleń różnią się ilością osób w grupie, sposobem utrwalenia przekazywanej wiedzy, wiedzą oraz możliwością doboru terminu. Prawie każde szkolenie możemy przeprowadzić w odmiennej, wybranej formie edukacji zachowując jego tematykę. Wszystkie informacje na temat Form Edukacji dostępnych w naszym Centrum Szkoleń najszybciej znajdziesz w zakładce Formy Edukacji lub telefonicznie u koordynatora ds Szkoleń albo bezpośrednio w naszym Centrum Szkoleń. 

    Czy mogę wybrać Formę Edukacji wybranego dla Siebie szkolenia?

    W większości proponowanych szkoleń, które posiadamy w swojej ofercie można zmienić Formę Edukacji. Zawsze dokładamy starań aby kursant był zadowolony ze współpracy z nami. O ile jest możliwość zmiany formy edukacji danej tematyki nasz koordynator na pewno to uczyni. Poda możliwe terminy realizacji zajęć, osobę prowadząca, potwierdzi zakres oraz poda cenę. Szczegółowe informacje na temat zmiany formy edukacji można uzyskać pod nr telefonu 884787526.   

    Czy po odbytym szkoleniu będę miała jakąś formę wsparcia w razie pytań, problemów lub wątpliwości co do opieki pozabiegowej u swoich klientek?

    Tak oczywiście. Przewidujemy kilka form kontaktu poszkoleniowego dla naszych absolwentów.

    1. kontakt mailowy na specjalną skrzynkę przeznaczoną do kontaktu z trenerami kontact@kontact.pl

    2. kontakt telefoniczny do Trenera udostępniany po szkoleniu – trzeba się liczyć, że może odebrać po zakończeniu zajęć

    3. kontakt telefoniczny do koordynatora działu szkoleń tel. 884787526, który umówi rozmowę online poprzez naszą platformę e-learningową w dogodnie wybranym terminie

    4. w sprawach pilnych i nie cierpiących zwłoki kontakt do właściciela Centrum Szkoleń tel. 509904708

     

    Czy po odbytym szkoleniu otrzymam certyfikat ?

    Po każdym ukończonym pozytywnie szkoleniu, kursie, pokazie warsztatach organizator szkolenia wystawia imienny certyfikat opatrzony unikalnym numerem. Na certyfikacie umieszczona jest tytuł szkolenia oraz forma edukacji w jakiej kursant wziął udział. Certyfikaty są wystawiane w języku polskim ale na życzenie kursanta również możemy dołączyć kopie w dowolnym języku obcym. Wzór Certyfikatu jest udostępniony w zakładce Wzór Certyfikatu.

    Czy na szkoleniu otrzymam jakieś materiały edukacyjne ?

    W trakcie szkolenia w części teoretycznej Trener omawia panel wiedzy teoretycznej na podstawie prezentacji. Kursant otrzymuje na własność skrypty szkoleniowe. Podczas szkolenia zapewniamy wszystkie materiały do wykonywania zabiegów objętych programem kursu, oraz wszelkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. 

    Czy jest jakaś forma informacji na stronie o nadchodzących trendach?

    Na naszej stronie internetowej prowadzimy blog, gdzie umieszczamy nasze bieżące spostrzeżenia o obowiązujacych trendach, opisujemy ciekawe procedury lub skuteczne zabiegi. Na naszym blogu można również znaleźć informacje o najbardziej Topowych zabiegach w Salonie, albo zapowiedzi nadchodzących szkoleń. Na blogu publikujemy też informacje o bieżących sprawach, które wydają nam się najciekawsze. Często też opisujemy szkolenia, które prowadzimy w naszym Centrum Szkoleń aby przybliżyć jaki jest cel ich ukończenia i w jaki sposób można wykorzystać nabyte umiejętności w Salonie.

    Gdzie mogę obejrzeć relację ze szkoleń albo efekty zabiegów?

    Na naszej stronie internetowej umieszczamy zdjęcia ze szkoleń, które przeprowadzamy w zakładce Fotorelacje. Fotorelacje podzieliliśmy na działy tematyczne. Każdy dział fotorelacji połączyliśmy z tematyką szkolenia podczas, którego zostały uzyskane efekty na zdjęciach. Na firmowym FunPagu Centrum Szkoleń Iwony Kozak codziennie publikujemy relację z naszych szkoleń, zdjęcia efektów zabiegów przed i po. Czasami również publikujemy filmiki instruktażowe lub pokazowe wybranego lub promowanego zabiegu.   

    Czy podczas szkolenia planowana jest przerwa na poczęstunek i obiad? Czy są przewidziane napoje?

    W naszym Centrum Szkoleniowym zapewniamy pełne wyżywienie w trakcie szkolenia. Czas zaplanowany na przerwy pomiędzy modułami a przeznaczony na posiłki można wykorzystać na krótki panel dyskusyjny z trenerem lub po prostu na wypoczynek. Podczas dnia szkoleniowego przewidziane są trzy stałe przerwy na posiłki, które zapewnia nasza jednostka edukacyjna. Najpierw około 11.00 następuje przerwa na drugie śniadanie, które zapewniamy w formie słodkich bułek lub paczków przy herbatce, kawie i wodzie. Później około godziny 13.00 jest następna przerwa obiadowa. Podczas niej podajemy pyszną, pożywna, dużą zupę o charakterze sezonowym. Kawę, herbatę, wodę. Około 15.00 zaplanowana jest następna przerwa gdzie podajemy drobne słodkości oraz owoce w formie podwieczorku oczywiście z napojami, które cały czas są dostępne cały dzień dla wszystkich uczestników szkolenia. Podczas pobytu w naszym Centrum zadbamy o to aby Twoim jedynym celem było zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności. Pełny opis dnia szkoleniowego prezentujemy w zakładce Twój Dzień z Nami  

    Czy mogę prosić o opis przykladowego planu dnia szkoleniowego?

    W na

    Jakie rozwiązania proponujecie w sytuacji gdy kursant potrzebuje jednak więcej czasu aby pewnie rozpocząć samodzielną pracę?

    Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Jednak wtedy też posiadamy szereg rozwiązań. Proponujemy dodatkowe warsztaty, które są niezwykle ciekawą i zarówno korzystną cenowo formą edukacji. Możemy również zaproponować doszkolenie z wybranego modułu sprawiającego trudność. Posiadamy w ofercie konsultacje indywidualne z Naszymi Trenerami na dowolny wybrany temat przez kursanta. Gdy posiadamy dane szkolenie grupowe powtarzające się cyklicznie możemy zaproponować bezpłatną formę powtórki danej tematyki.

    Czy przeprowadzacie weryfikacje jakości waszych szkoleń? Kto pilnuje aby ich poziom był wysoki?

    Wdrożyliśmy szereg czynności aby upewnić się, ze kursant opanował wiedzę z zakresu przebytego szkolenia. Stosujemy testy porównawcze przed i po szkoleniu. Posiadamy ankiety ewaluacyjne, które kursanci wypełniają po ukończonym szkoleniu. Pozwala nam ona na ocenę każdego aspektu przebytego szkolenia. Oceniamy sposob przekazania wiedzy, czy łatwo było zrozumieć czasem dość skomplikowaną teorię dotyczącą laseroterapii. Zapewniamy odpowiednią ilość wykonanych zabiegów praktycznych aby bezpiecznie i pewnie pracować od razu po szkoleniu co jest ważne przy skomplikowanych zabiegach z zakresu medycyny estetycznej. Dbamy o jakość prezentacji i łatwość powtórzenia materiału dzięki skryptom, które otrzymują kursanci. Najważniejszy jest jednak stały nadzór trenera, który na bieżąco ocenia postępy kursanta aż on samodzielnie rozpocznie pracę pod czujnym okiem doświadczonego praktyka. Cały proces szkolenia polega na tym aby przeprowadzić kursanta przez cały proces od przekazania informacji jak wykonać zabieg przez praktykę aby doprowadzić kursanta do samodzielnego wykonania zabiegu objętego procedurą szkoleniową. Samodzielne wykonanie zabiegu jest formą egzaminu na zakończenie szkolenia. Również panel pytań w ostatnim etapie szkolenia pozwala ocenić pewność zabiegową kursanta oraz poziom zrozumienia przekazywanego materiału. Zaś nad aspektami organizacyjnymi czuwa cały czas szkolenia zespół koordynatorów, który ma za zadanie dopilnować aby wszystkie kwestie organizacyjne były na najwyższym poziomie. W zakładce Twój Dzień z Nami przedstawiamy szczegółowo jak wyglada szkolenie od początku do końca a w sekcji System Ewaluacji sposób weryfikacji ankiet oraz ich oceny. 

    Dokumenty Uprawniajace do Prowadzenia Działalności Szkoleniowej

    REGULAMIN SZKOLEŃ

     

     

    §1  POSTANOWIENIA WSTĘPNE

     

    . Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”), określa ogólne zasady uczestnictwa w szkoleniu  organizowanym przez Agencja Kontact Iwona Kozak posługująca się nazwą handlową Centrum Szkoleń Iwony Kozak

     

     

    §2  ORGANIZATOR SZKOLEŃ

    1.         AGENCJA KONTACT  ul. Komuny Paryskiej 39-41, 50-451 Wrocław NIP 894-105-49-14,      REGON 931955959 posługująca się nazwą handlową Centrum Szkoleń Iwony Kozak

    2.         Powyższy adres jest równocześnie adresem korespondencyjnym firmy. 

    3.         Adres dla zgłoszeń elektronicznych szkolenia@kontact.pl

    4.         Strona internetowa firmy www.iwonakozak.pl

     

    §3 INFORMACJE OGÓLNE

     

    1.         Oferowane szkolenia skierowane są do wszystkich osób chcących podnieść swoje kompetencje, zdobyć umiejętności i poszerzyć wiedzę

    2.         Uczestnikiem szkolenia jest osoba fizyczna, która zadeklarowała swój udział w szkoleniu,a jej dane zawarte są w zgłoszeniu

     

    §4 WARUNKI ZGŁOSZENIA

     

     1.        W szkoleniach i warsztatach oferowanych przez Organizatora może uczestniczyć każda osoba spełniająca określone wymagania (wymagania są różne dla każdego szkolenia)

    2.         Zgłoszenie na szkolenie można złożyć następująco:

    a) poprzez kontakt telefoniczny (numer dostępny na stronie www.iwonakozak.pl)

    b) mailowo na adres szkolenia@kontact.pl

    c) osobiście w siedzibie firmy znajdujacej się we Wrocławiu ul.Komuny Paryskiej 39-41

    d) poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.iwonakozak.pl po kliknięciu w wybrane szkolenia z kalendarza                                   e) po zakupie online na stronie internetowej www.iwonakozak.pl                                                                                                                                           f) poprzez informację na firmowym FunPage Centrum Szkoleń Iwony Kozak

     

    3.         Warunkiem zapisania się na szkolenie jest podanie danych osobowych niezbędnych w   procesie rezerwacji szkolenia oraz dokonanie płatności

    4.         Wypełnienie formularza zgłoszeniowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu,     programu szkolenia oraz ceny szkolenia.

    5.         Warunkiem rezerwacji szkolenia jest wpłata zadatku na poczet szkolenia w wysokości 30% wartości szkolenia na konto organizatora;  gotówką lub kartą w określonym przez Organizatora terminie. Pozostała część powinna zostać uiszczona gotówką lub kartą  w dniu szkolenia. Dopuszcza się możliwość zapłaty całej kwoty za szkolenie przelewem lub za pomocą płatności online

    6.         Płatności należy dokonać na konto bankowe Organizatora

     

                                                       §5 ZOBOWIĄZANIA STRON

     

    1.         Uczestnik zobowiązany jest do:

    a.         stawienia się na szkoleniu zgodnie z ustalonym harmonogramem

    b.         czynnego udziału w szkoleniu

    c.         przestrzegania regulaminu szkoleń oraz zasad BHP podczas szkoleń

    d.         na prośbę firmy szkoleniowej wypełnienia ankiety umożliwiającej badanie potrzeb

    e.         w przypadku szkoleń dofinansowanych dopełni wszystkich niezbędnych formalności

    f.         w razie jakichkolwiek nieprawidłowości, zastrzeżeń zgłosić zaistniałą sytuacje szkoleniowcowi lub bezpośrednio organizatorowi szkolenia

    2.         Firma szkoleniowa zobowiązana jest do:

    a.         dołożenia wszelkich starań oraz realizacji usług szkoleniowych z należytą starannością, zgodnie z zaakceptowaną ofertą lub umową szkoleniową

    b.         W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych firma szkoleniowa podejmie natychmiastowe działania, zgodnie z ustalonymi procedurami

    3.         Uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać,że:

    a.         cele szkolenia okreslone w ofercie szkoleniowej zostaną spełnione

    b.         szkolenie odbędzie się w komfortowych warunkach pracy

    c.         szkolenie prowadzone będzie przez doświadczonego i wykwalifikowanego trenera        

    d.         najpóźniej 2 dni przed szkoleniem otrzyma dokładny harmonogram szkoleni

    e.         prowadzący szkolenie zrealizuje podczas szkolenia zakres merytoryczny i praktyczny    uwzględniony w ofercie 

    f.         otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptów

    g.         firma szkoleniowa zapewni mu wszystkie niezbędne środki oraz produkty potrzebne do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa

     

                    §6 REZYGNACJA Z UDZIAŁU SZKOLENIA I ZMIANA TERMINU

     

    1.         Zmiana terminu wyznaczonego szkolenia musi odbyć się poprzez kontakt osobisty bądź  telefoniczny. Uczestnik może zrezygnować ze szkolenia bez podania przyczyny

    2.         Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić telefonicznie, nie później niż 14 dni  przed planowanym szkoleniem.

    3.         W przypadku rezygnacji złożonej w terminie krótszym niż 14 dni lub nieobecność na  szkoleniu kwota zadatku wpłacona jako zadatek na szkolenie nie zostanie zwrócona uczestnikowi

    4.         Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia, po wcześniejszym telefonicznym   zawiadomieniu organizatora. Informację o zmianie terminu szkolenia należy zgłosić nie później niż 14 dni przed planowanym szkoleniem.

    5.         W przypadku zmiany terminu szkolenia z winy organizatora, organizator zobowiązany jest  do niezwłocznego powiadomienia uczestnika ,zaproponowania nowego terminu lub zwrotu 100% wpłaconej kwoty za szkolenie.

     

                            §7 ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

     

    1.         Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć  dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody prowadzącego i Organizatora

    2.         Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie służą do rozpowszechniania ich w celach komercyjnych/sprzedażowych osobom trzecim.

    3.         Uczestnik szkolenia ma możliwość wykonanie zabiegu na własnej modelce jednak należy to zgłosić Organizatorowi  nie   później niż 3 dni przed szkoleniem

    4.         Uczestnikowi zabrania się udziału w szkoleniu pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających. Uczestnik zobligowany jest również do przestrzegania zakazu palenia w i w obrębie lokalu szkoleniowego

    5.         Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nie przeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.

    6.         Na terenie Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób

    7.          Na terenie Centrum Szkoleń Iwony Kozak zamontowany jest monitoring, który zapewnienia bezpieczeństwo i higiene pracy pracowników, ochrony mienia pracodawcy, zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę oraz umożliwienie wykrywania zachowań szkodzących pracodawcy, pracownikom lub narażających pracodawcę na straty.

    §8 PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH

     

    1.         Zachowanie zasad bezpieczeństwa na sali szkoleniowej:

                a. Firma szkoleniowa organizuje szkolenia w salach szkoleniowych spełniających zasady BHP i PPO.

                b. W przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników, zastosowanie mają przepisy BHP i PPO.

    2.         Ogólne zasady postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych:

                a. Trener prowadzący szkolenie ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Organizatorem szkolenia, w celu podjęcia kroków do rozwiązania zaistniałych problemów.

                b. Organizator powinien skontaktowac się z przedstawicielem uczestnika szkolenia lub bezpośrednio z uczestnikiem w celu przedstawienia zaistniałego problemu i mozliwie    szybkiego rozwiązania problemu.

    3.         Choroby lub inne sytuacje powodujące nieobecność trenera:

                a. Instytucja szkoleniowa zastrzega sobie prawo do zaproponowania zmiany terminu szkolenia otwartego nie później niż 2 dni przed datą jego rozpoczęcia bez ponoszenia konsekwencji, a w szczególnych przypadkach (nagła choroba trenera) do zmiany terminu             szkolenia w dniu jego rozpoczęcia.

    4.         Brak dostępności miejsca szkolenia:

                a. W przypadku braku dostępności miejsca szkolenia Firma podejmie działania do zapewnienia innej sali szkoleniowej spełniającej wymogi BHP,PPO.

                b. W przypadku braku możliwości szybkiego znalezienia sali zastępczej Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia.

     

    §8 REKLAMACJE

     

    1.         Klient ma prawo do złożenia reklamacji do 7 dni kalendarzowych od jej zakończenia.    Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji złożonych po przekroczeniu ww. terminu.
    2.         Dokładne zasady reklamacji oraz formy rekompensaty opisane są w procedurze  reklamacyjnej dostepnej na stronie www.iwonakozak.pl w zakładce „Dokumenty”.

     

    §9 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

     

    W związku z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej „rozporządzeniem” informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Agencja Kontact Iwona Kozak z siedzibą we Wrocławiu posługującej się nazwą handlową Cenrum Szkoleń Iwony Kozak. Więcej informacji o Administratorze, przetwarzaniu i odbiorcach danych oraz o prawach osób, których dane są przetwarzane znajduje się na stronie www.iwonakozak.pl

    W związku z przyjętym zobowiązaniem do umożliwienia weryfikacji spełnienia warunków w miejscu świadczenia usługi informujemy o możliwości przeprowadzania wizytacji każdego szkolenia na które co najmniej jeden uczestnik otrzymał dofinansowanie.W przypadku wykonania takiej kontroli instytucje / podmioty te mogą przetwarzać Pani /Pana dane osobowe, z zachowaniem przepisów rozporządzenia.

    Przetwarzanie danych osobowych uczestników szkoleń odbywa się na podstawie umowy powierzenia danych osobowych lub na podstawie zgody rozumianej jako dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego. Uczestnictwo uczestnika w szkoleniu będziemy traktować jako wyrażenie zgody poprzez wyraźne działanie potwierdzające.

     

     

     §10 PRAWA AUTORSKIE

     

    1.   Jeżeli nie umówiono się inaczej materiały szkoleniowe nie mogą być rozpowszechniane.  Uczestnik otrzymuje materiały wyłącznie na swoje własne potrzeby (do indywidualnego użytku). Materiały te są objęte prawem autorskim i należy zapewnić im ochronę. Materiały te należy traktować jako „tajemnicę przedsiębiorstwa” w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zakazuje się również jakiegokolwiek nagrywania zajęć.                         


     §11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1.         Dokonanie Zgłoszenia lub zakupu jest równoznaczne z tym, że Uczestnik zapoznał się z ofertą Organizatora i niniejszym regulaminem oraz akceptuje je.

    Kontakt z Nami

    Szczegółowo opisane możliwości kontaktu z nami są opublikowane w zakładce Kontakt .

    Ważne dokumenty do pobrania

    Wszystkie ważne dokumenty do pobrania znajdują się w zakładce Dokumenty.

    Korzystanie z platformy e-lerningowej.

    Regulamin korzystania z platformy e-learningowej strona www.iwonakozak.pl jest dostępny w zakładce Regulamin z polityką prywatności.

    Zapraszamy !

    Poznaj Nas aby Wybrać  Nasze Centrum Szkoleń

    Oferujemy szeroki wachlarz szkoleń, które świadczymy w najwyższym standardzie.

     

    Zadzwoń: 884 787 526 Paulina

    Napisz : szkolenia@kontact.pl